Kategória: Jógáról

Online jóga könyvtár – Mellkastágító

2020 október 28.

Szerző: MEVU

Ebben a sorozatban a jóga ászanákat tanulhatod meg online. Itt találod a leírásukat, a videóban pedig megnézheted, hogyan csináld.

Mellkastágító – Parsvottanasana

Ez a gyakorlat a test elülső felén futó meridiánt frissíti fel. 

Állj egyenesen, húzd ki magad. Tedd össze a tenyereidet, kulcsold össze a hüvelykujjaidat. Ez az imatartás. Emeld a kezed a fejed fölé, majd vidd hátrafelé a kezeidet, és kulcsold össze. Nyomd lefelé az összekulcsolt kezedet, és nyújtózz hátrafelé a gerinceddel. Közben nyomod előre a csípőlapátokat, és így nyújtózol hátrafelé. 

Finoman, csigolyáról csigolyára gyere vissza, és hajolj előre. Hagyd előreesni az összekulcsolt kezeidet. Ez segít abban, hogy nyújtózzon a vállöv területe. Közben távolodnak a csigolyák, nyúlik a gerinc. Combizmodat feszítsd meg, ülőcsontodat pedig nyomd felfelé. Így természetes módon nyújtod a gerincedet, és segítesz abban, hogy az idegrendszered felpezsdüljön. Nyúlik a lábad, nyúlik a gerinced.

Csigolyáról csigolyára emelkedj fel, és engedd le a kezedet. Állj egyenesen, lélegezz egyenletesen. 

Neked van már OJA előfizetésed, amellyel minden programom a tiéd lehet? 

videótár relaxtár online jóga
MomYoga_Klub_havi tagság online joga
videotar online jóga
Mini Jóga Akadémia online jóga
változom program online jóga
Boldog babavárás kismamajóga online tanfolyam
Relaxáció, meditáció tanfolyam

Mindezt észvesztő áron: 4900 Ft/hó.

 

Olvass más bejegyzéseket is!

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
MoMYoga Klub

Iratkozz fel!

Kérd a blogértesítőt és az ajándék stresszoldó videót!

You have Successfully Subscribed!