Kategória: Jógáról

Online jóga könyvtár – Törzshajlítás álló helyzetben

2020 augusztus 9.

Szerző: MEVU

Ebben a sorozatban a jóga ászanákat tanulhatod meg online. Itt találod a leírásukat, a videóban pedig megnézheted, hogyan csináld.

Törzshajlítás álló helyzetben – Uttánasana

Ez a gyakorlat természetes módon nyújtja a gerincedet és pezsdíti fel az idegrendszeredet.

Állj egyenesen, húz ki magadat, kulcsold össze a hüvelykujjaidat, és a karjaidat emeld a magasba, Nyújtózz fölfelé. Csigolyáról csigolyára finoman, lassan hajolj előre, és próbáld megérinteni a talajt. Ha nem érnek le az ujjhegyeid a talajra, nyugodtan fogd meg a lábszárad, és finoman húzd közel a homlokodat a lábszáradhoz. Hagyd, hogy a gravitáció segítsen a nyúlásban. Távolodnak a csigolyáid, és nyújtóznak a hátizmaid. Nyúlik a gerinced, nyúlik a lábad. Hogy vigyázz a térdízületedre, feszítsd a combizmodat. Így felhúzod a térdkalácsaidat, és kíméled a térdízületeidet is. 

Lassan emelkedj vissza, és lélegezz egyenletesen.

Neked van már OJA előfizetésed, amellyel minden programom a tiéd lehet? 

videótár relaxtár online jóga
MomYoga_Klub_havi tagság online joga
videotar online jóga
Mini Jóga Akadémia online jóga
változom program online jóga
Boldog babavárás kismamajóga online tanfolyam

Mindezt észvesztő áron: 4900 Ft/hó.

 

Olvass más bejegyzéseket is!

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
MoMYoga Klub

Iratkozz fel!

Kérd a blogértesítőt és az ajándék stresszoldó videót!

You have Successfully Subscribed!