• Share on Facebook
  • Pinterest

Mert messze élsz a legközelebbi tanfolyamtól? Mert már munka után olyan fáradt vagy, hogy arra gondolsz, jobb lenne mielőbb hazaérni? Mert félsz, hogy begörcsöl a lábad nyilvános helyen? Vagy hogy majd fájni kezd a derekad, és akkor hogy jutsz onnan haza? Vagy pisilned kell órán, és az kellemetlen?

Hát igen. Ez az az állapot, amikor nem mindenki megy szívesen emberek közé. Legszívesebben otthon pihenne. De annyi a teendő, dolgozni kell, élni a régi életünket és közben rengeteg vizsgálatra járni, és nem utolsó sorban képbe jönni egy új világgal. Az internetes tájékozódásunk alapján elsőre egy külön tudományágnak tűnik kismamának lenni. 2019. Igen, 2019-ben már annyi szakértő anyuka van az interneten, hogy olyan dzsungelben érezhetjük magunkat, amelyben fojtogató lehet a sok vélemény, tapasztalat – sokszor egymásnak ellentmondóan. Igen, nagy a lelki és fizikai teher is a kismamán.

Kismamajóga
  • Share on Facebook
  • Pinterest

No de ezeket a terheket kellene mégis letenni? De hogyan? Igen, abban a reggeli 5-10 percben vagy a lefekvés előtti órákban. Mert igen, ilyenkor új fogadalmakat teszünk a Babuci érdekében. Mert ilyenkor van egy cél, amely motivál. Nem csak magunk miatt legyünk jobban, hanem az új léleknek is szüksége van a relaxált mamára, a feszültségmentes testre. És az a napi 5-10 perc csodákra képes.

És tudod mit, csak kezdd el. Akkor, amikor eszedbe jut. A telefonodról, a szobádban, a szőnyegen. Nem kell hozzá sem matrac, sem átöltözni, sem semmi. Csak kezdd el. Most. Kattints az online elérhető anyagra, és kezdd el most! Kevésbé fog görcsölni a lábad, fájni a derekad, és kevésbé leszel stresszes. Lehet, hogy némi tünet megmarad, de kevesebb lesz.

Hajrá! Kezdd most! Íme hozzá a segítség:

Kismamajóga 15 perc
  • Share on Facebook
  • Pinterest
Kismamajóga

Olvass tovább kismamás bejegyzéseimből

Pin It on Pinterest

Share This